יום שני, 20 באוגוסט 2012

סקירה, ביקורת, חוות דעת ודרוג המלצה של אורחי צימר לי-ארט, תל אביב בישראל

תל אביב, ישראל, צימר לי-ארט

צימר לי-ארט

צימר לי-ארט נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של תל אביב. המלון ממוקם במרחק צעדים ספורים מה-Suzanne Dellal Center for Dance and Theater.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז בריאות וספא, מרכז עסקים ושירותי כביסה עבור האורחים. בצימר לי-ארט תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהרשת האלחוטית זמינה לכלל האורחים. גינת המלון הינה המקום האידיאלי להפסקה קצרה מטירדות היום.

משפחות המגיעות לנופש מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מייבש שיער, מראת איפור מוארת ומקלחת. כל חדר מכיל טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


רחוב כל ישראל חברים 4, תל אביב, ישראל

View Larger Map

 

צימר לי-ארט, השווה מחירים של צימר לי-ארט, השווה תעריפים של צימר לי-ארט, השוואת תעריפים של צימר לי-ארט, השוואת מחירים של צימר לי-ארט
hotels-seeker.com צימר לי-ארט למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בצימר לי-ארט באתר hotels-seeker.com.

צימר לי-ארט: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Liart_Hotel_Tel_Aviv.htm
תל אביב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Tel_Aviv_4.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה