יום שני, 20 באוגוסט 2012

סקירה, ביקורת, חוות דעת ודרוג המלצה של אורחי מלון מלון טל, תל אביב בישראל

תל אביב, ישראל, מלון טל

מלון טל

בסביבת מלון טל תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. החדרים במלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו בחינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של תל אביב, כמו למשל נמל - אזור הנמל הישן שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

מלון טל מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקונסיירז' לשרות האורחים. לנוחיות האורחים, המלון טל נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בתל אביב ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבמלון טל ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. מעוצבים עם גוונים חומים וצבעי פסטל, החדרים בהמלון מרוהטים עם רצפת עץ. כל חדר מצוייד בפינת קפה ותה, טלוויזיה שטוחה וכספת.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ושרות החדרים פועל 24/7. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון בכל בוקר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Hechal Yehuda Synagogue וYitzhak Rabin Memorial, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל חוף מציצים, בעוד המרחק אל Maccabiah Stadium, חוף גורדון וחוף הילטון הוא כ-20 דקות הליכה. מרכז העיר תל אביב נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

דלפק סיורים, סיוע רפואי זמין, טיולים, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, סבלים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 185 ביקורות אורחים
37 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 31 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 17 ביקורות על נקיון החדרים, 16 אמרו שהם היו מצוחצחים
39 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 38 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
14 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 13 אהבו אותו
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

רחוב הירקון 287, תל אביב, ישראל

View Larger Map

 

מלון טל, השווה מחירים של מלון טל, השווה תעריפים של מלון טל, השוואת תעריפים של מלון טל, השוואת מחירים של מלון טל
hotels-seeker.com מלון טל למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר במלון טל באתר hotels-seeker.com.

מלון טל: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Tal_Hotel_Tel_Aviv.htm
תל אביב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Tel_Aviv_3.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה