יום שני, 20 באוגוסט 2012

סקירה, ביקורת, חוות דעת ודרוג המלצה של אורחי מלון בית ציפר, תל אביב בישראל

תל אביב, ישראל, בית ציפר

בית ציפר

Ziffer House מציע דירה מאובזרת עם מטבח ומכונת כביסה. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. הקומפלקס דירות מציע לאורחיו אינטרנט Wi-Fi. בנוסף לקונסיירז' ושירותי כביסה, יש בקומפלקס דירות גם המרת מט"ח, כספת ומספרה.

בדירות תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה שטוחה עם כבלים / לוויין. כל דירה מצויידת היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציעה מיני בר, כספת ופינת קפה. באפשרותכם להזמין דירות ללא עישון. הדירות מאובזרות היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילות מכשיר וידאו, מגהץ ומאוורר תקרה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות נהדרות כמו המרכז הרפואי סוראסקי בתל אביב, מצפה גג עזריאלי וDiamond Exchange District, ובנוסף הינכם מוזמנים להשתמש בחניה של הקומפלקס דירות. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בתל אביב והוא ישמח להמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. דיזינגוף סנטר, כיכר דיזינגוף וחוף בוגרשוב נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההקומפלקס דירות.

כללי

כולל חיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

דלפק סיורים, טיולים, גינה, טרקלין

שירותים

קונסיירז', המרת מט"ח, כספת, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


רחוב הרב פרידמן 1, תל אביב, ישראל

View Larger Map

 

בית ציפר, השווה מחירים של בית ציפר, השווה תעריפים של בית ציפר, השוואת תעריפים של בית ציפר, השוואת מחירים של בית ציפר
hotels-seeker.com בית ציפר למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בבית ציפר באתר hotels-seeker.com.

בית ציפר: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Ziffer_House.htm
תל אביב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Tel_Aviv_4.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה