יום חמישי, 26 ביולי 2012

Old Jaffa Apartments הוא מלון מומלץ בתל אביב, ישראל על ידי אורחים אמיתיים

תל אביב, ישראל, Old Jaffa Apartments

Old Jaffa Apartments

בדירות נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, וגם מכונת כביסה, ניקוי יבש ושירותי כביסה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר תל אביב.

בכל הדירות תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. הדירות מאובזרות היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעות טלוויזיית פלזמה/ LCD, מקרר וכבלים / לוויין. כל דירה בהדירות נופש כוללת מגהץ, וילונות אטומים לאור וטלפון.

חוף בוגרשוב, דיזינגוף סנטר וכיכר דיזינגוף נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהדירות נופש. הOld Jaffa Apartments ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Old City of Jaffa וכעשרים דקות של הליכה אל חוף צ'ארלס קלור. נמל התעופה שדה דב נמצא במרחק קצר של 30 דקות במכונית. מיקום דירות הנופש אידיאלי עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. מתוך מגוון האטרקציות אשר בקרבת ההדירות נופש תמצאו גם את ה-התיאטרון הלאומי הבימה וחוף פרישמן.

כללי

כולל חיות מחמד, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שירותים צמודים, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

דלפק סיורים, טיולים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שירותי כביסה, שירות כרטיסים, השכרת טלפונים ניידים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


רחוב מנחם בגין 136, תל אביב, ישראל

View Larger Map

   

Old Jaffa Apartments, השווה מחירים של Old Jaffa Apartments, השווה תעריפים של Old Jaffa Apartments, השוואת תעריפים של Old Jaffa Apartments, השוואת מחירים של Old Jaffa Apartments
hotels-seeker.com Old Jaffa Apartments למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בOld Jaffa Apartments באתר hotels-seeker.com.

Old Jaffa Apartments: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Old_Jaffa_Apartments.htm
תל אביב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Tel_Aviv_2.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה